آخرین اخبار

دستگیری قاتل انتقام‌جو بعد از ۶ سال

قاتل می‌گوید مقتول به گدرش تیراندازی کره و باعث معلولیت او شده بود.

اشتراک گذاری
28 شهریور 1402
کد مطلب : 7874

توازن

|

۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۴:۴۸:۰۳
|

|

قاتل می‌گوید مقتول به گدرش تیراندازی کره و باعث معلولیت او شده بود.

|

۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۴:۴۸:۰۳

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از دستگیری قاتلی فراری پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، انگیزه‌اش را تیراندازی فرد مقتول به سمت پدرش و معلولیت وی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از وقوع قتل مرد ۵۰ ساله‌ای در مهرماه سال ۹۶ توسط جوانی ۳۵ ساله با ضربات متعدد چاقو، رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طی این سال‌ها، کارهای اطلاعاتی پلیس آگاهی کرمانشاه برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت و در نهایت کاراگاهان موفق شدند مخفیگاه این فرد که با نام مستعار در یکی از استان‌های مرکزی کشور زندگی می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: با اعزام تیمی از پلیس آگاهی استان کرمانشاه به شهرستان محل سکونت قاتل متواری، محل تردد وی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به کرمانشاه، افزود: این فرد در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، انگیزه‌اش را تیراندازی فرد مقتول به سمت پدرش و معلولیت وی عنوان کرد.

کرمی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =